Badat! :)

Efter maten åkte vi och hämtade Perre.. sen åkte vi runt i enskededalen för att titta efter förskolan jag ska till i morgon.. hittade den inte riktigt men jag tror att jag fick grepp om var den låg på ett ungefär! Vi åkte till mamma och pappa i Örby och tog ett dopp i poolen.. termometern sa 22 grader men det va ganska ruggigt.. jag flöt runt i Theos badring medans Paul och Perre hade kast krig med små badleksaker! ha ha det gick hett till.. Efter blev det kaffe, bulle och melon i kvällssolen! :D
Nu har jag ordnat med alla papper jag ska ha med mig till intervjun i morgon.. referenser och så. känns helt okej nu faktiskt.. Vi ska ju upp till Perres landställe i Dalarna vecka 32! :D det ska bli jätte skönt att komma bort lite! trial åka och kräftskiva! kan det bli så mycket bättre?!

Kim och Maria frågade om jag ville sjunga på Olivers dop! :) så jag ska in på youtube och lyssna lite på låten och se om jag klarar av det ;P Spännande va! Låten heter Av längtan till dig med Kajsa Stina Åkerström. den är jätte fin!

Sov så gott!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se