Äntligen på sofflocket!

Vilken hetsig dag det här har varit!! Först jobbet.. där var det fullt upp hela dagen! alla människor drog sig från solen in till oss vid fyra tiden och då var vi bara tre kvar på fisken.. sen vid fem va det bara jag och Pillan kvar.. RUCH! hann inte ta någon rast så jag gick en kvart tidigare då det hade lugnat ner sig en aning.. Pust!
Vi var tvungna att handla lite mat så jag gick ut och mötte upp paul och så var det bara att gå in igen! ;) va så trött att jag knappt kunda hålla ögonen öppna.. Vi handlade och gick hem och packade upp allt sen gick vi över til Ola och Sussie som precis flyttat hit.. tror att dom bor fem hus bort! En kaffe där och sedan hem till Perre för att hämta upp en film! Där satt dom och drack lite fredags öl! åhh va gott.. men jag väntar snällt tills i morgon :D

Klockan kvart i nio ska vi vara nere hos Frida och Mats.. sedan åker Impalan iväg mot Åkersberga och American car show! WOOHOOO! Nu har vi packat i ordning allt så att vi slipper i morgon.. extra kläder, öl, bikini och solbrillor! ;)

64-chevy-impala-ss-hero.jpg 64 impala image by smadi909

Nu blir det slapp framför tv:n!

Ha världens bästa fredag!!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se