Äntligen hemma!!

Efter en lång dag i fisken är jag äntligen hemma.. Paul hade lagat korvstroganoff till middag som vi åt vid nio tiden.. My kom över också! :D efter maten har vi bara legat och slappat på soffan och planerat lite till midsommar.. :)

I morgon ska jag åka till farsta och sen hem till mamma och pappa på lite lunch.. får se vad som händer på eftermiddagen.. vi kanske åker och fiskar lite.. När paul kommer hem blir det middag och trial! och sedan mathandling..

 
Grabbarna grus ;)

Nu sitter jag och tittar på desperate housewives!! så jäkla spännande! tror att det är säsongsavslut...
Ikväll ska jag söka jobb.. måste komma i från maxi innan jag blir ännu mer deprimerad än vad jag redan är.. Har lovat Paul att inte gnälla så mycket om jobbet! ha ha jag förstår honom.. blir trött på mig själv! men det är fördjävligt om man inte trivs.. ja ja dax att göra något åt det!

Puss


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se