vilket missförstånd :P

Ha ha! jag skulle ju inte alls vara i Tyresö idag och skriva papper.. det skulle jag göra när jag började vecka 33.. knäppt. ja ja jag fick träffa mina arbetskarater i allafall.. och en kaffe hann jag med också! :)
Nu har jag kommit hem och startat en tvätt, diskat upp, bytt lakan osv så att paul slipper att vara hemma tant när jag jobbar.. det blir det ändring på nu när jag slutar på Maxi! då kommer jag att orka göra mer sånna saker.

Mysan skulle luncha med Gittan idag så jag drar mig över till Frida på en fika.. vi måste komma ifatt allt som hänt efter plugget.. Nu regnar det också! det är väl typiskt.. fast det är ju bara två torg ner hon bor så jag  får jogga ner :P

I morse kom jag på att vi inte hade någon mjölk hemma.. och jag som skulle äta äppelmos med mjölk och ville gärna ha en skvätt i kaffet.. men som tur är så har man grannar! ;) jag sprang över till Ola och Sussie och fick en liter.. tackar för det..

Nu ska jag pysa iväg.. Ha en bra dag..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se