Onsdag..

Vilket lustfyllt inlägg ni fick i går! :P Hela dagen var bara jobbigt.. i morse ringde väckarklockan tre gånger och jag vaknade precis när den slutade! vilken tur man har ibland! det va bara upp och göra sig i ordning.. frukost fick jag strunta i men en kaffe hann jag med! Den där kartan från eniro kan ju fara och flyga någonstans! Jag körde fel redan efter 15 minuter så jag ringde mamma som fick vägleda mig! när jag äntligen kom fram såg jag att det enda jag behövt göra från början var att åka till Tyresö centrum svänga vänster och sedan höger.. Aldrig mer ska jag luras av någon internet vägbeskrivning! Intervjun gick jätte bra! jag skulle få svar vecka 29 så det blir att vänta lite! Om jag ska börja där måste jag komma in sista semesterveckan och prata i hop mig med arbetslaget.. det var inskolningar och föräldramöte redan efter 2 dagar så det behövs nog! men det var fyra sycken till som skulle på intervju idag så risken är ju inte allt för stor.

Nu har jag ätit en sallad och ska nog städa upp lite.. när jag orkar.. titar nog på tv en stund till! sen bär det i väg till jobbet kl 13.30

ha en trevlig dag!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se