tosdag..

Tänker inte säga att det snart är helg eftersom jag jobbar hela.. får ta mig en fredags öl i morgon när jag kommer hem och sen är det bara att gå och lägga sig! Jag har sovit som en stock i natt i allafall.. det roliga med mig är att jag behöver gå upp i god tid på mornarna eftersom jag som sagt inte har världens bästa morgonhumör.. men varje gång klockan ringer så ställer jag fram den en halvtimme och sen när jag verkligen måste gå upp så blir jag arg på mig själv över det! ha ha vilken tur att paul åker hemifrån innan mig på dagarna! 25 grader nu tror jag. det blir linne och kjol tror jag!

Nu måste jag kila iväg!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se