Tjuvar i området!!

Det är någon som springer runt här i Åbylund och snor saker på folks baksidor! eller i allafall hemma hos oss! här omdagen var vår gräslök helt borta?? vi hade två stycken gräslökstuvor i rabatten ena dagen och nästa var dom bara borta! as konstigt! jag misstänkte att det va något djur som ätit upp dom men efter vår askkopp försvunnit från ute bordet började jag ana oråd! ;) funderar på att sätta upp en övervakningskamera med larm eller nått och ställa ut något slags lockbete! ha ha

Pappa har börjat mecka med kranen i köket nu i allafall.. fast rören va tydligen för korta så han fick ta en sväng till biltema för att handla rörkopplingar! jag förstår varför dom förra ägarna inte hade bytt! det är ju en massa krångligt jobb! jag sätter in bilder när det är klart! :)

Nu blir det en kaffe och en cigg i morgonsolen!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se