Tisdag

kvällen i går på jobbet gick förvånansvärt snabbt! Jessica sjukanmälde sig så jag förberedde lite mer till idag än vad jag skulle gjort annars.. Jag får se vem som öppnat fisken istället.. Pilla kanske hoppa in från delin, eller Danne. jaja jag jobbar i allafall 9-19 idag och när jag slutar måste jag förbi biltema och handla duchslangar..

Jag får nog ta och åka nu.. tänkte äta frukost på jobbet..

PoK

Postat av: Sofie Messing

hej stumpan...måste bara fråga dig...e danne på delin??? E inte pernilla kvar där?? Hur är det där annars...några nyheter??

Postat av: Tess

Hej. när han är kvar som fiskchef.. Pernilla är kvar. Annars har det väl inte hänt så mycket.. jag slutar ju snart! :D

2009-07-15 @ 17:07:35

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se