packat och klart..

vaknade klockan åtta och efter en kaffe packade jag allt. startade en disk och nu sitter jag och lyssnar på
Winnerbäck, om du lämnade mig nu. den är helt underbar! texten är så sann.. väntar på att fredrik ska vakna.. han var så trött i går kväll så jag skulle få koftan idag istället. sen drar jag hem till My på kaffe och lunch! :) jag kanske ska göra mig i ordning istället för att sitta här och slappa.. Sista arbetskvällen innan helgen nu! sen är det ju förståss på måndag också men det ska jag inte tänka på nu!

hoppas på att vi slipper regn på söndag! det skulle vara trevligt med lite värme och sol.. eller hur..
Stå ut nu alla som är på jobbet! det är ju trots allt fredag!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se