Nu sover ängeln!

Det är inte lätt att få någon att sova när dom inte riktigt vill! :P Jag har nu läst Tippen 10 gånger och när jag sa att det räckte så va det inga glada miner! ha ha Theo gallskrek i 30 sekunder sen somnade han med handen för ögonen.. :) Nu ligger han och sover så gott! Jag pratade med Fredrik för en stund sen.. han hade glömt korven hemma som dom skulle äta till lunch så nu var dom på väg för att äta någonstans! han är en riktig slarvpelle! Nu börjar min mage kurra.. dax att äta lite lunch tror jag.. Theo ska få lite blodpudding när han vaknar.. det tycker inte jag om så jag tjuväter något annat innan ;)

Vi åker nog förbi killarna sen och tittar hur det går för dom.. så får vi se vad som händer i kväll.. det blir lugnt i allafall eftersom vi ska upp tidigt i morgon med..

Hörs senare!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se