nu börjar jag att fatta!

Att semestern verkligen är här!! Det är ganska sjukt egentligen.. man jobbar så många veckor och får bara vara ledig fem!! vad var det för idiot till arbetsnarkoman som kom på det?! Det gäller i allafall att försöka njuta av semestern så snabbt som möjligt så att man inte går miste om för mycket! På Onsdag har jag tre veckor kvar.. sen börjar jag på mitt nya jobb! det ska ju iof bli roligt.. slippa att gå tillbaka till det gamla!
På Torsdag kommer Kim, Mia och Oliver hit! sen åker vi till Åland en vecka på Lördag! åhh va nice det ska bli! sola, bada, dricka öl och vin, äta god mat, spela spel och bara ha det bra! Fast jag kommer inte att kunna blogga på en hel vecka!! men vi är hemma och mellanlandar en dag innan vi åker till Dalarna så då får jag se till att skriva ett ordentligt inlägg och ladda upp alla bilder!

I morgon ska Paul och Fredrik göra klart hemma hos Rasmus.. sätta lister, socklar, foga och kapa dörrar.. sen är det nog klart! Jag och Theo åker ut till mamma och pappa i husvagnen tror jag! tar med mig bikinin om det är sjyst väder och bättrar på brännan! :) Jag åker till jobbet på Onsdag i stället.. känns taskigt att släpa med sig Theo dit när jag ska tömma skåp och skriva papper och så...

På Onsdag ska vi skruva trialar så att dom är reko till Dalarna! sen ska Paul hjälpa fredrik med skåpbilen.. det va något strul med den.. sen blir det nog en ordentlig storstädning här hemma.. Vi ska ta med min gamla säng från Örby också.. Ställa in den i gästrummet och göra i ordning där inne.. hittills så har vi bara haft det som hänga tvätt rum.. men nu när Kim och Mia kommer så är det dax :)

Just det!! Glömde berätta att Ola och Sussie fick en liten son i går! :) Max tror dom att han ska heta. han vägde 3,5 kg.. Dom kom hem för några timmar sen så jag haffade dem när dom gick förbi oss.. han va en riktig liten sötis! Eftersom han kom lite för tidigt så hade dom inte hunnit skruva ihop hans säng än så Ola är nog sysselsatt i kväll ;)

Bara så att ni vet så är tjuvarna i full fart här igen!! Jag tar tillbaka allt dumt jag skrivit om idioterna som skulle ha snott våran askkopp! ha ha ha.. Pålle hittade den! på fönsterbrädan bakom allt virke.. hmmmmm undra vem som har ställt den där :P Men i allafall så är det någon som slagit sönder sensorerna på vår parkering här utanför och snott våra BLINKERS!! och då menar jag inte dom små blinkersarna som sitter på sidan utan dom gigantiska där fram! ha ha och jag min dumma fan åkte runt i 20 minuter och blinkade förjäves.. När jag kom till pappa så vävade jag ner rutan och frågade om han kunde kolla om dom va trasiga!! ehh.. du har inga blinkers säger han och när jag fattat vad som hänt så va det ju ganska ironiskt!! det va ju iof inte lika kul när vi skulle köpa nya med pengar vi inte hade.. men men thats life..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se