Nu är vi framme!

Så skönt! My och Steven kom och hämtade oss klockan kvart i fem i morse. Jag och Paul har haft det bra i baksätet.. sovit, löst korsord och druckit kaffe. Det tog väl lite mer än fyra timmar tror jag. Klockan två ska vi åka till marias jobb och träffa hennes kompis som ska spela piano i morgon.. det är bra att prvsjunga lite. :)

Hör av mig senare!

PoK

Postat av: emmygoodwin

låter skönt :D



Spana gärna in mina bidrag i teckningstävlingen på nyheter24 :)

Jag har ritat av Kenza (bild nr.134) och Stina Lee (nr.141)

Hoppas du gillar det och lägg en röst om du tycker att jag förtjänar det :)



http://nyheter24.se/noje/skonhet/274856-idolbilden-rosta-pa-tre-favoriter



Ha en kalasbra dag sötnos!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se