Nu är det kväller..

Det va as segt på jobbet idag.. smet en timme tidigare, hem och åt mat sen åkte jag och Paul till Tyresö för att titta närmaste vägen till förskolan ballongen ;) efter åkte vi till Perre och drack lite kaffe.. Nu öser regnet ner! stackars alla semester firare.. eller inte! ha ha skadeglädje är den enda sanna glädjen.. när va hemskt! det där menade jag inte..

I morgon klockan nio ska jag vara i tyresö.. sen efter vet jag inte vad jag ska göra fram till klockan ett.. kanske åker hem till My och Steven om dom inte har något annat för sig.. Sen ska jag vara på jobbet klockan ett.. och säga upp mig! :) i'm so happy, i'm so happy, la la la la la laaaaaaaa.. :P

Nu ska jag titta på en film som går på trean... Sov så gott..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se