Ledig! :D

I morgon är jag äntligen ledig!! och så klart har jag tusen saker för mig.. men så är det väl alltid! idag var det ganska lugnt på jobbet.. jag storstädade och småpysslade med lite saker man inte brukar hinna med.. Efter åkte vi till mamma och pappa som bjöd oss på någon kolgrill i Årsta.. fredrik, vicky och Theo var också med! pappa fyller år i morgon så det vart ett litet födelsedagsfirande..
Jag tog med mig rökta fiskar från jobbet till honom så att dom får sitta och smaska i sig någon dag. Sen hade vi köpt två stolar till honom.. dom där solstolarna jag berättade om för några veckor sen..

Nu sitter vi framför tv:n och ska snart kolla på Volverine..

Här kommer lite bilder från idag! :)



Här kommer familjen Hansson/Wallenkampf :)



födelsedagsbarnet larvar sig på bild ;)



Älsklingen och bror min i pappas nya stol.

Jag, paul och mamma fick inte vara med på bild.. stackars oss ;)

Nu har Ola och Sussie kommit så nu blir det kaffe och film!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se