home again..

Efter en tuff dag i fisken är jag äntligen hemma.. I dag har det varit många jag känner inne och handlat.. det är lite trevligt när man får ett avbrott.. Jessica och Micke kom förbi och handlade lite makrill och sen kom Perres föräldrar också.. fast jag hade inte träffat dom förut men någon gång ska ju vara den första! :) Olas syrra mötte jag vid utgången och så var en gammal klasskompis förbi också..
jag kom på att jag glömt äta middag på jobbet så det fick bli en tallrik med fil och musli nu.. inte så gott men jag var för lat för att laga något..
Nu sitter vi och tittar på någon varulvsfilm som pålle satt på.. ganska skumm men helt okej.. vi ska ringa kim och maria nu och boka stuga på åland till i sommar! :D jag längtar verkligen till semestern! vade kan vara bättre än Åland och Dalarna! Det är där Sverige är som bäst.. :)

I morgon jobbar jag 10-19 sen är det helgen förståss.. man får se till att ha lite roligt planerat på kvällarna så att man har något att se fram emot! dra och bada och grilla kanske!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se