Hemma i sthlm igen!

Nu är vi hemma igen! Nu kommer det lite bilder från helgen! :)

  På väg ner.. Jag och Paul myser i baksätet. :)
 Kaffe..
 Myspys

  Kvällen på vandrarhemmet. Gittan och Oliver
 Jonas, Tony, Andreas och Kimmen.
 Paul i sin kavajsen. ;)
 Me
 Steven posar utanför kyrkan.
 Stefan, Paul, Andreas, lillsteven, Kim och Odine.
 Maria, Kim, Jag och Paul och prellen förståss ;)
 Oliver tyckte om att få vatten på huvudet..

 
 Här sjunger jag "av längtan till dig" av Kajsa stina åkerström
  My och Steven
  

 Vilken sötis va!
 Hemma hos Marias syster Nina
 Kim hade lagat hur god mat som helst!
  Olivers presentbord.
 Paul försöker få Oliver att sova.
 Det blev kyligt på eftermiddagen så ett par jeans under klänningen var inte fel.
 :D
  Ha ha! Paul var tvungen att fota ena tjuren i ladan! :)

Postat av: vicky

fina bilder:)hoppas ni hade det mysigt! gick det bra att sjunga?? :D

2009-07-14 @ 20:08:39
Postat av: Anonym

Ja det va jätte mysigt! :) det gick bra!

Hur har du det i trånkan då?

2009-07-14 @ 21:07:46
Postat av: Anonym

skönt,, fick du till allting?:) har inte vart där så mkt,, är ju fortafarnde i husvagnen med theo å fredrik. åker härifrån i morn tror jag!

2009-07-15 @ 20:25:20
Postat av: Tess

Ja jag va tok nervös men alla sa att det lät bra så jag får lita på dom ;)

Jaha okej! har ni haft det bra då?

2009-07-15 @ 22:36:32
Postat av: Anonym

det gjorde det säkert:) vi hade det jätte mysigt!! theo bada lite å vi tog lite cykelturer å så,, skönt att komma bort sådär!

2009-07-17 @ 20:35:33

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se