Hårfärgning..

Nu har jag kommit hem från min shoppingrunda! jag som inte gillar att gå i affärer i vanliga fall njöt inte speciellt mycket nu när jag mådde pyton! jag kom i allafall hem med:

En t-shit
Långärmad tröja
linne med svalor
en svart tunika
mascara
Hårfärg
alvedon
alsolsprit
tops
och slutligen två mackor från subway.. ;)

Fredrik och Theo kom förbi på en fika och skulle hem och laga mat nu.. Kim och Maria är här när som helst. dom fick bra väder att åka i.. molnigt och relativt svalt.

Nu har jag precis kletat i hårfärg i håret och väntar på att skölja ur.. det blev någon mahogny färg.. får se om det blir snyggt!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se