Grillning!

Nu har jag kommit hem från ett as stressigt arbete! fullt ös medvetslös hela dagen.. jag försöke preppa så bra som möjligt inför helgen eftersom jag är ensam ordinarie lördag och söndag men det kändes ganska meningslöst när allt vi gjorde försvann på en sekund! jaja nu är det två timmar kvar tills jag ska sova! det suuuger men man får göra det bästa av situationen..
Jag hämtade upp My efter jobbet så nu står paul och grillar biff och så blir det pommes till.. ska bli så jäkla gott! det enda jag ätit idag är en tallrik fil och två suchi bitar! inte konstigt att man går ner i vikt.. Steven slutar klockan åtta så han glider hit sen så ska vi titta på nya fast and the furious.. Perre sa att den va as bra så det blir upp till bevis..

Nu ska jag ta en ciggis..

Ha en underbar fredag kväll!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se