Grattis till min Vickan! :)

Idag fyller Vickan 22 år! Hurra hurra hurra hurra! :) Vi är väldigt dåliga på att prata med varandra och träffas nuförtiden fast vi bara bor 25 minuter i från varandra.. vi får ta tag i det igen nu när man får lite mer tid efter jobbet..

 

när jag kom hem från jobbet kom mamma och pappa förbi med lite mat.. pappa ska hjälpa oss med vattenkranen i köket. det finns en ny jätte snygg kram som någon aldrig satt upp eftersom det tydligen är en massa jobb.. men pappsen ska fixa.. han är lite allt i allo.. :P
Nu kommer nog fredrik förbi om en stund.. han var i örby nu och jag skulle få låna en kofta av mamma till dopet så han får svänga förbi här med den.. Idag ska jag nog vara uppe ett tag. jag börjar ju klockan ett i morgon och innan dess ska jag packa allt till götet så att det är klart och hinna diska undan och så.. Sen är jag ledig Lördag och söndag! åhh det ska bli så himla skönt!

Ha en skön kväll!
PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se