gokväll ;)

Nu har jag kommit hem från jobbet och har precis tryckt i mig en halv vattenmelon! jätte gott men nu är jag proppmätt!

Maggan som körde på min bil på jobbet för någon vecka sen kom men en platta norrlands guld till mig idag! :D va söt hon är! stora burkar också! det är ju lyx ;)


 

Norrlandsguld.jpg image by malinshund


i morgon jobbar jag 11-20 så det blir en liten sovmorgon så jag passar på att vara uppe länge nu..

Paul är för söt.. han vaknade när jag kom hem så han gick och mötte mig vid bilen för att hjälpa mig att bära allt!! Vilket kap jag har va! the best!

Jag har tränat som tusan på låten jag ska sjunga på Olivers dop nästa Lördag! det blir bättre och bättre faktiskt. den är ganska knepig eftersom man måste ha så många inandningar mitt i versen men det är bara att öva och öva.. Marias kompis var tydligen jätte bra på att spela piano så hon skulle kolla om hon kunde spela.. på så sätt slipper jag ju sjunga utan musik! fast det skulle jag nog inte göra.. det blir för nervöst! :)


Nu ska jag titta på Navy CIS.. sov gott alla pluttar! ;)


PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se