Godmorgon!

satt och tänkte på vad man ska ha på sig på dopet om det är sånt här risigt väder? då måste man ju ha någon kofta.. hmm undrar om jag har det.. måste kolla. Tänk va underbart om det va finklätt att ha jeanse och kollagetröja :P Då skulle jag stormtrivas vart jag än va. Ha ha Nu har jag börjar att små packa lite.. slagit in Olivers present, duschat och druckit kaffe.. Jag får fixa mer i mor´gon.. då börjar jag kl 13.00 så då har jag tid på morgonen att packa klart.

Jag och Paul firade ett årig bröllopsdag för några veckor sen.. den 28 Juni.. fast vi orkade inte göra något speciellt.. vi sa grattis till varandra innan vi skulle sova :) Bröllopsdagen va helt underbar! allt gick som smort.. Det skulle vara kul att göra om det en gång till :)



Ha ha! Kimmen ville också! ;)




Usch. nu börjar jag få huvudvärk.. måste dricka vatten..
Ha en bra torsdag allesammans! tänk på att det är fredag i morgon! :D

PoK

Postat av: Michaela

Hej babe!

Nu hittade jag dej oxå :D

Hoppas allt är bra med dej o grattis i efterskott till er båda.

Vi får höras nån dag bruden!

Maila mig så kan vi byta nr igen (sumpade ju min förra mobil)

Ha det bäst och hälsa karl från mej ;)

PUSS /MickanPickan


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se