Gamla män i nya bilar..



Så heter filmen vi tittar på nu.. har lånat den av Rasmus. den är as rolig! dansk humor på hösta nivå! I kväll har det varit fullt upp! Cribbe, Annelie, Michaela, Jimmy, Danne, My och Steven kom förbi och fikade här.. as mysigt! :) Alla ville träffa Oliver.







Myspys äter en bulle ;)


Nu är jag sååå trött., ska nog krypa ner i sängen snart! jag vädrar hela huset nu så att det ska vara svalt när vi ska sova. I morgon ska vi äta frukost i Ösmo hos Gittan och Tord sen bär det av till maxi för att handla allt till Åland och senare på kvällen blir det grillning här hemma! och så ska vi hinna packa också! pust.. jag är redan trött! ;)

Sov så gott allesammans!

PoK


Postat av: Michaela

Hej babe!

Hoppas allt är bra på öland! :D

Kan du inte skicka bilderna som du tog när vi var hemma hos er sist?

Ha det bäst o hälsa husband ;D

Postat av: Tess

Hej! Vi hade det kanon på Åland :) Självklart kan jag skicka bilderna! vilken mail har du då?



Kramar

2009-08-02 @ 09:30:31
URL: http://tessalmlof.blogg.se/

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se