Åh så utmattad!

Det har varit en väldigt intensiv dag med många nya människor! Ganska precis efter vi kommit till Kim och Mia så dök Stefan, Tony, Andreas och Steven upp.. det blev ytterligare en kaffe på dom tre jag redan druckit.. sen efter någon timme åkte jag och Mia i väg först till MM (en matvarubutik) för att handla dukar till borden och sedan till hennes jobb för att träffa upp hennes kompis Ulrica som skulle spela piano när jag sjunger.. vi övade några gånger och pratade ihop oss inför morgondagen. Sedan åkte vi vidare till Mias syster ute på en bonngård :) för att duka och fixa allt.. Paul och Kim var hemma ett tag och fixade i ordning all mat sedan vid fem tiden kom dom till oss och satte upp ett extra party tält.. i fall att det skulle regna! Så fort vi var färdiga där så åkte vi iväg till Kinna till vandrarhemmet där alla stockholmare bor (förutom vi) :P för att grilla korv och umgås.. Efter yttligare en massa sång träning så åkte vi hem igen och sjöng ännu mer! PUST! Nu måste jag verkligen vila.. och min röst också! som jag kraxar nu är jag rädd för att jag inte ska kunna ta en ton i morgon.. Jag ska hoppa in i duchen nu och sen försöka få lite sömn.. Tror att vi ska upp vid 6.45 i morgon.
Jag får se om jag hinner skriva något i morgon.. Vi åker hem till sthlm i morgon kväll så jag laddar nog upp alla bilder på måndag!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se