Vilken befrielse.

Jag rensade min garberob för någon vecka sen och har tjatat på paul att göra detsamma sen dess.. nu gjorde han det och vi fick ihop 3 fulla papperskassar som vi kastar i uff containern i morgon :) jag fick i hop en massa t-shirts till jobbet som barnen kan ha när dom målar, våra förkläden på jobbet är värdelösa. Fick ett tips av mamma om kläder som luktar surt när dom blir fuktiga också.. har några älsklingtröjor som jag köpt på konserter som jag ska testa det med.. man lägger kläderna i vatten och ättika några timmar och sen tvättar man som vanligt i maskinen så ska det tydligen sluta lukta! ska testa någon dag nu och hoppas på att det funkar. annars är det bara att kasta.

Det sjuka med det hela va att jag hittade en vrå där jag glömt att rensa sist och där låg det SJU par jeanse! nya lee, Wrangler och Only.. kom på efter en stund att jag var för tjock för dom för några år sen och testade dom nu. två stycken va alldeles för stora så dom kastade jag och ett par va skitfula men fyra va helt nya och passade ganska bra. lite tajt i midjan kanske men det kan man ju töja. i bland så! :)

Nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig.
Sov gott!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se