sovtajm.. as usual

Tidigt som attan men jag har åkt mkt skidor idag.. har lite ångest att jag inte hunnit åka bräda än men det har varit så kul med skidor! :) försökte ladda upp bilder här men d gick inte.. as segt internet eller ngt.
I kväll har vi bastat och rullat i snön, d va kallt som fan och gjorde ont. ha ha! fick dricka en tröstöl när jag va klar ;) Nu har vi spelat rapparkalja och efter en halvtimme av seriöst spel så övergick det till SNUSK och elakheter!! så jäkla skönt! Vickys va bäst, vi skulle förklara förkortningen: CHF och vicky skrev: cansersjuka men hoppfulla flickor! hahaha.. Fredrik måste fått i sig några öl för mkt för han skrev: Chef!! fattas bara ett E.. Garva ihjäl mig :D
I morgon ska vi upp kl 7 som vanligt. Fredrik ska till sjukstugan med sina händer och paul ska tillbaka till uthyrningen.. är ju för fan stammis där nu ju :P Jag, steven och Vicky drara väl upp i backen så länge.

Sov så gott!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se