Sov tajm!

Min morgon startade inte så bra.. vaknade av klockan en timme för sent! PANIK eftersom det var jag som öppnade.. kastade på mig kläder och gjorde i ordning kaffe och en macka som jag åt i bilen, tandborsten fick följa med i väskan. Trots allt så va det en helt okej dag och efter hämtade jag upp Paul hemma och så åkte vi till handen. Där åt vi på mcdonalds och köpte en julklapp till Oliver. Jag hann även med att köpa hårfärg, rouge, mascara och en t shirt. Sen svängde vi förbi Pilla och jag hämtade ljusen som jag vann när jag var där sist.
Väl hemma så gick ja och Linda på en långpromenad som va as skön! Sen har jag städat upp lite och duschat, nu är det dax att krypa ner i sängen om jag inte vill försova mig i morgon igen :P

Skönt med fredag i morgon va!! åhh vad jag har längtat! :D Ska baka pepparkakor med barnen på jobbet i morgon också.. :) inte helt fel.

Sov gott PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se