på jobbet i 13 timmar.. behöver ju knappt åka hem

ha ha så känns det faktiskt! Jag har bestämt mig för att börja planera och bli mer effektiv i vad jag gör med min fritid! Det finns så mycket jag skulle vilja hinna med men aldrig gör. träna har inte ens kommit på tal den här veckan eftersom det är så mycke på kvällarna. Nu jobbar jag två sena dagar och i morgon efter jobbet ska vi handla en julklapp till Oliver och sen på fredag är det nog bara godnatt..
Jag va riktigt irriterad när jag kom från jobbet men det är bara att släppa och gå vidare! ingen som blir glad av att vara en grinkärring.. speciellt inte jag.
Nu börjar snart mitt favvo promgram greys anatomy :D

Hoppas att ni har haft en skön dag!
PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se