Nu är jag jätte trött..

Har haft en bra dag på jobbet! trots att jag stod ute i regnet i två timmar i förmiddags.. men det va skönt iaf. Efter jobbet åkte jag till Örby och blev bjuden på grillad kyckling, kokt potatis och mammas nybakta bröd :) Sen åkte jag och pappa och köpte pauls julklapp! :D blev jätte nöjd.
Tycker fan synd om paul! har haft en stressad dag på jobbet och ska få en till :( Perre va dålig igen. det är bara att jobba på, det märks när ens kamrater är borta, just nu är det INGEN som är sjuk på jobbet! helt otroligt! har aldrig hänt förut.. fast vi är ju över 20 stycken så det kanske inte är så konstigt att det nästan alltid är någon borta.

När jag kom hem tog vi en promenad med Ola och Sussie till ica och sen drack vi kaffe och glögg hemma hos dom. Nu ska jag ta en dusch.



Det känns inte så länge sen Oliver va så här liten :)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se