mode?? what the fuck!

Man undrar ju vad som är mode nuförtiden! gick i farsta med mamma i varenda butik och hittade inte ett jota! har jag aldrig varit med om förut.. köpte en t-shirt som jag redan har fast en annan färg.. den slapp man ju prova iaf. Om jag orkar får jag åka någon annanstans en annan dag och kolla.
Till middag åt vi keldas tomatsoppa med grillade grönsaker och vitlöksbröd. det va väldigt gott, sen har jag inte gjort någon nytta alls, kollat på tv och duschat nu tänkte jag lägga ner ett par jeanse jag har, dom är på gränsen till för korta och det avskyr jag.

I morgon ska jag till mamma och pappa efter jobbet och äta middag, sen ska jag och pappa fixa pauls julklapp :)
Längtar som f-n till helgen! vi ska ha lilljul :) Kim, Mia och Oliver kommer upp på fredag och på lördag är det precis som julafton.. god mat, familj och julklappar. jätte mysigt.
Försöker få med Paul på en promenad men han frågade om jag var tokig så jag tror inte han vill följe med.. så tolkade jag det i allafall.. ha ha

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se