gomorrron gomorron..

I dag har jag ont i min kropp.. trappan ner från våningssängen va inte att leka med. Nu har vi ätit frukost och druckit kaffe. Nu vill alla 6 in på toan samtidigt. skulle inte skada med en toa till. I kväll ska vi käka pizza buffe, är inte så sugen på d nu men ja kanske blir.

Later..


Postat av: Patrik

Ni verkar ha de skoj!!imorrn åker vi upp ska bli roligt å åka lite bräda =)ha en bra dag!kram

2009-12-29 @ 10:27:22
Postat av: Tess

:D aa d har vi! men det ska bli riktigt skönt att komma hem sen :) jag ska ge mig ut med brädan nu.. TOKNERVÖS!! ha ha Kram

2009-12-29 @ 12:04:56

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se