Godmorgon! :)

Super skönt att vara ledig.. tar väl ett tag att fatta det bara.. kändes mig lite skum i kroppen i morse och märkte att jag gått ner 3 kg! när fan hände det?! Har inte tränat på flera veckor..? Skumt..
Eftersom jag sitter fast i min håla och vill komma till Örby för att fixa Pauls present så ringde jag min lojala älskling, My! :) Nu är hon på väg hit och ska äta frukost här så drar vi sen.

PoK


Postat av: Anonym

Vilken tur du har som har en sån snäll kompis!Både frukostgäst å chaufför=)ha en underbar dag!kram

2009-12-22 @ 09:12:49
Postat av: Tess

ja visst har jag :) detsamma.. kram

2009-12-22 @ 13:41:27

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se