Frukost i Ösmo och lunch i Örby.. :D

Inte illa va! Vi har världens bästa föräldrar. :) I dag är det andra advent men eftersom vi inte äter frukost hemma så tänder vi andra ljuset i kväll.
I går va det jätte trevligt! Vi åt på resaurang stekpannan på söder och den va as mysig :) jag åt vitlöksbräserad tornedau med smörstekta kantareller med pommes och till efterrätt varm äppelpaj med vanlijsås.. de va så himla gott att jag bara måste tillbaka dit någongång! :) 
Hade väl tänkt att dricka ett glas rött till maten men min farbror beställde in more wine och servitrisen fyllde upp glaset gång på gång så jag blev lite rund under fötterna.. Vi skjutsade hem farmor, Leif och Alva till solna sen åkte vi hem till Peter och Linda på en fika och så såg vi en as dålig film som vi hyrde för några dagar sen.. Columbus day hette den! hyr den inte säger jag bara!

I dag blir det som sagt frukost i ösmo och lunch i örby.. sen åker vi till maxi och handlar mat för veckan.
glömde kameran i går så fredrik fotade med sin telefon.. laddar upp bilderna när jag får dom.

PoK


 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se