Fredag= Glädje :D

eller hur?! Det går ju inte att undkomma.. Hade en bra dag på jobbet! Barnen bakade en massa pepparkakor som jag åt upp.. ha ha näe dom fick ockå smaka ;)
När jag kom hem tog jag en dusch och sen åkte vi till Ösmo. Kim, Maria och Oliver kom tidigare idag och det är alltid lika roligt att träffa dom :) Nu har vi följt idol finalen och jag hoppas på att Erik vinner.. fast det gör ingen jävla skillnad i mitt liv och Calle skulle vinna.. Eller jo förresten! jag och Gittan satte 50 spänn, jag på erik och gittan på calle! Håll tummarna för mig nu. :D

I morgon ska vi fika hemma hos My och Steven på morgonen och sen blir det julmarknad i tungelsta.. KL 15.00 drar lilljul igång! ska fota en massa i morgon som jag lägger upp på söndag.

Hoppas att ni får en as nice helg!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se