Då var man uppe i fjällen då!

ha ha.. hade en Väldigt tung natt/morgon.. men självförvållat som vanligt! Va ute och drack öl med Patrik i går, vi hade jätte trevligt men jag fick i mig några för många.. :P
Sov väl en timme innan paul drog upp mig ur sängen och ut i bilen.. ja ja nu är vi iaf här. Killarna drog några öl på afterskin medans jag och My drack varm choklad. Fredrik, Vicky och Theo är på väg upp nu, tror att dom kommer fram vid nio tiden om allt flyter på bra :)

Nu blir det kaffe.. tänkte slänga i hop en chili con carne om en stund och plugga på skidkartan så jag vet vart jag ska ge mig ut i morgon :D Inga brutna ben nu säger jag bara.. om jag nu är så illa tvungen så får det bli vänsterbenet!! då kan jag fortfarande åka bil till jobbet.. ;)

Puss



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se