Vi har köpt en Hachraket! :D ha ha ha

3300 kr kostade den här lilla skönheten som Paul och Perre ska sitta och trängas i på väg till jobbet! vilken vacker syn ;)
Jag har döpt den till DÅRIGA DORIS! Ha ha ha




Wraaaaaaanwarendandaaaaaaaan... POFF!!

(Jag och Paul sitter nu och asgarvar... )

Jaha.. dagen på jobbet gick bra.. sket i att tvätta den där mattan, får ta det nån annan dag! satt och gjorde adresslister över föräldrarna i stället.. med lite kaffe :D väldigt trevligt.. sen spände jag upp tyg på en massa hyllor i lekhallen och små pulade lite resten utav dagen.. i morgon börjar inskolningen och alla barnen kommer :D Äntligen..
Jag passade på att fota lite på min avdelning idag så att ni ska få se hur det ser ut. :)



Här är "skapande hörnan"



Läs och mys hörna.. (glömde flytta på strykbrädan) :P



Bil/mat rum



Samlingsvrån.. fast vi satte upp dokumentationstavlan på kortsidan efter kortet är taget..

Nu har vi precis ätit middag och sitter och dricker kaffe.. Ola kommer förbi om en stund på en kaffe och med buntband som vi ska ha till Dåriga Doris ;) I kväll måste jag röra lite på fläsket.. får se om det blir en långpromenad eller träningscykeln..

So long mother Fu**ers..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se