Utmattad!

Trial tävlingen gick så jäkla bra idag!! :) Jag fick 5 prick på 20 sektioner!! måste nog avancera till nästa år! Paul vann över Perre idag så nu har dom vunnit varannan gång :) det är ju rättvist tycker jag :P Så nu ska Perre bjuda på hans omtalade jägarbiffar... Jag väntar perre! :D ha ha

Jag har tagit lite bilder från nattis som hon tog i går på Tungelsta rocken.. ska få fler från Mysan senare..



Detta är prestige! ;)



Paul och Stefan..



Grabbarna grus..



Nattis och My



Yepp.. this is Steven.. :)



Nattis och jag.. :)

Nu är Tord, Gittan, My och steven här! vi ska grilla mumsig mat.. I kväll måste jag träna på vad jag ska säga på föräldramötet som är i morgon! då kanske man inte blir lika nervös!!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se