Solen skiner

Härligt! jag vaknade av att någon ringde på dörren i morse! kl 9.. Paul fick så klart gå och titta.. ;) ha ha det va Gittan och Tord som kom på besök.. Vi hade ju sovit 10 timmar så det va väl dax att gå upp ändå. Dom hade varit på ok och gjort något på bilen och efter skulle gittan köpa gardiner men affären öppnade inte förrens kl 10 så dom tog en kaffe hos oss! :) Paul åkte med dom nu till ok igen.. nu skulle dom kolla på Doris också. lika bra.
I går kväll gjorde vi inte många knop. Jag poppade popcorn och så låg vi utslagna i soffan och tittade på någon komedi som gick. sen somnade vi väl vid 11 tiden!

I dag ska vi ut i skogen och köra trial.. jag har glömt att berätta att några idioter har bränt ner vårt klubbhus!! Hoppas att dom får fast i dom jävlarna! så här ser det ut nu.







japp. så ser det ut.. tur att vi fikar i ett annat hus.. men det va tydligen en massa pokaler och sånt som va upp bränt.. :(

Jag ska försöka ta lite bilder idag när vi kör.. det är lätt att glömma när man puttrar runt..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se