Mitt hetsiga liv..

Jag lyckas aldrig komma in i ett lugnt och skönt tempo där tiden gå långsamt och man har tråkigt och tycka att det är okej... Allt går så fort så jag hinner knappt fundera på vad jag ska göra... det bara händer..
I dag efter jobber åkte jag till paul och perres jobb i Brandbergen (dom gör om en skola till Förskola) På kaffe och bulle :) Efter det åkte vi hem och hämtade ammis bil som vi åkte och lämnade till henne och ingen av oss hade varken lust eller ork att laga mat så det blev oden.. Paul åt kyckling rulle och jag en grekisk sallad.. Det är ju trots allt fredag :D



Nu är jag så proppmätt att jag har ont i magen.. nu ska jag bara slappa hela fredag kvällen! SKÖNT!

I morgon ska vi köra trial! :D

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se