Mätt och belåten!

Nu har jag och Paul precis grillat fläskfile, lök, paprika och majs.. med pommes, tzatziki och bea.. MUMS :) Jag älskar att ha en uteplats.. det är guld värt! Det blev ingen Ikea idag.. skönt var väl de, jag var i handen i en timme idag ,nästan alldeles ensam.. tror att dom flesta låg på stranden faktiskt.. Jag handlade:

Jeans 599 :- Vero moda
jeanskjol 299:- Gina tricå
leggings 2 par 150:- Lindex
kapribyxor 299:- HM
bh 179:- Lindex


Det går snabbt att spendera pengar må jag säga.. ;) Paul hade fixat ihop lunch när jag kom hem och sen åkte vi till Biltema, ÖB och Din mat.. På eftermiddagen kom Fredrik och Theo förbi på en fika medans vi klippte gräsmatan, vattnade blommor och spolade terassen! Efter det åkte vi till Perres päron.. Paul hjälpte till att bära en badtunna :) så satt jag där i sköna solen medans killarna och yvonne drack en gt.. :) är man chaufför så är man ;P



Snacka om sköna solstolar! :D



Grabbarna håller sig i skuggan!

jaha nu kommer snart en kille hit som ska snacka om något larm.. hmm han ringde på dörren när vi skulle äta så han skulle komma tillbaka kl 19.00. får se vad han har att komma med.
I morgon ska vi ut i skogen och köra hoj! :) vi drar väl i väg på förmiddagen innan det blir alldeles för varmt.. Ola ska nog med och testköra lite.. ha ha ska bli spännande att se! jag får inte glömma kameran bara!

Ha en kanon kväll!
PoK


Postat av: Mr. A

Ser skööönt ut med uteplats!!

2009-08-09 @ 21:00:50

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se