Inskolning..

Idag kom barnen med sina föräldrar i två grupper.. en timma var. det va jätte kul att träffa barnen men VÄLDIGT intensivt.. På eftermiddagen städade vi ute gården, sågade och målade stora papprör som barnen ska få bygga med.. I morgon tänkte jag åka till jobbet en timme tidigare så jag inte missar första gruppen så kan jag gå hem vid två i stället för tre.. :)
Nu har vi ätit middag och jag ska åka till Rasmus på en fika.. han ska få tillbaka en film jag missat att lämna tillbaka på länge nu. :P



Sen senare i kväll blir det en långpromenad.. har bara gått 5000 steg idag.. Pinsamt lite.. Fast jag har gått ner ett kilo än så länge så det är ju på rätt väg i allafall..

Se you later aligator..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se