Godmorgon!

Det är underbart att sova i sin egen säng och kissa på en vanlig toalett! det är saker man inte tänker på annars.. Det kan vara rogivande att bo lite primitivt men efter ett tag blir suget efter internet och dylikt för stort!

I går kväll åkte vi iväg och hyrde nya wallander med ola.. den va kanon bra! fast det tycker jag om alla men det är lite kul att dom använder tyngre kriminalitet ibland..




Idag har vi tvättsugan from kl 10. kände att vi ville tvätta upp kläderna innan vi åker någon annan stans.. I eftermiddag ska vi köra trial! :) fast utan Perre förståss :P han får sitta hemma och knapra Voltaren! Men pappa ska med och köra sin nya Sherko som han köpte i helgen! glädjen kommer att vara komplett! ;)

I morgon åker vi till dalarna, och kommer hem ons eller tosdag.. fast känner jag mig själv rätt så kommer jag att packa för en vecka ändå.. det är så lätt att göra det.. :P

Se you later alligator..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se