godmorgon!

Nu har jag tränat! :) hade glömt hur skönt det var efteråt! nu är det slut på semester ölen och maten.. måste gå ner alla kilon som smugit sig på..
I går  låg vi på flaten hela dagen med ola, sussie, my, steven, annelie och alex.. det va hur skönt som helst! bakis som jag var ;) På kvällen grillade vi hos ola och sussie sen tittade vi på en wrestlings film.. jätte bra var den!
Nu dricker jag mitt morgon kaffe och ska snart åka iväg till handen.. måste handla en jäkla massa saker idag!

Mat
Jeanse
t-shirtar
bh
linne
köksstol
köksbord
vattenslang
vattenkanna
kratta
korgar för förvaring
klämmor till vattenrör

Jag åker till handen först och handlar mina kläder så tar vi biltema, ikea och maxi senare efter lunch! kommer smälta bort efter halva dagen! det är redan 24 grader ute!
När vi kom hem i fredags så hamnade vi på ribby pizzan på kvällen... Här kommer bilderna!

 
Perre och Peter avnjuter en gt


Perre och Linda


Rille


Annelie


den nyktra och den fulla.. ;)


Stefan och Tedd


Brudarna gör grymma dansmoves..



 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se