Go kväll darlings..

Idag har det regnat som ni kanske alla märkt.. och det kan ju anses som trevligt när man sitter inomhus nermyst i soffan.. men är man ute på gården med 14 småbarn i gallonisar som är genomdränkta och fulla med sand överallt så är det mindre trevligt.. :P men dom är ju söta när dom sover! ;) eller hur..

Efter jobbet åkte jag förbi maxi och handlade en varsin stock snus till mig och Paul.. och så handlade jag musslor.. :) sen åkte jag till handen centum och bytte stl på mina tofflor jag köpte igår.. hade bestämt mig för 37 men såg i morse att jag fått med mig 38.. det löste ju sig i allafall. Efter maten kom mäklaren Therese och värderade huset till 1,2 miljoner.. :D det va ju roligt! då kan vi bli av med hela vårt topplån och det betyder 2000 kr mer i månaden.. katching.. ;)

Sen var vi förbi Ammi och hämtade hennes bil som ska in på verkstan för kamrems byte i morgon.. och jag fick 3 Johnny cash skivor av henne!! Tack gulliga du! Hann lyssna igenom ena på vägen hem! I love him...

Johnny-Cash-um14.jpg

Paul åkte hem och jag svängde förbi mamma.. Vi kockade musslor, åt nybakta kanelbullar och snackade skit! :) Det är tur att jag har mamsen och pappsen! Världens bästa!

Nu har jag äntligen landat i soffan hemma och kollat över våra tradera aktioner.. Vi sålde några vikingarock skivor som gått bra så det blir väl till posten i morgon och skicka i väg dom.. Nu ska jag lägga upp lite mer cd skivor och se om jag hinner glutta på tv innan det är säng dax..

I morgon Perre!! så vill jag höra details! ;)

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se