Första dagen på jobbet..

Både gick och kändes bra! jag skrev papper och fick mitt schema.. Sen började vi göra i ordning avdelningen.. :) vi fick välja och vraka bland gamla möbler som vi piffade upp med frächa tyger, valde leksaker, målade och hade det allmänt bra! I morgon och på fredag är det hembesök hos barnen och på Måndag ska vi ha föräldramöte!! usch ja va nervöst! ska få reda på i morgon vad jag ska säga.. det går säkert bra men som sagt NERVÖST! Mina arbetstider, ja vad ska man säga! :D inte en dag senare än 16.00 och på Fredagar slutar jag kl 12.00 Ha ha glassigt va!

Efter jobbet hämtade jag upp Paul så åkte vi till högdalen och köpte med oss thaimat som vi åt med mamma och pappa.. vi tog en fika och jag och mamma plockade vinbär och krusbär som jag tog med mig till Theo medans pappa och paul va i garaget.. Vi svängde förbi fredrik på hemvägen och sedan en kaffe hemma hos Ola och Sussie..

I morgon slutar jag klockan tre och då drar jag direkt ut till Gladö för att köra trial :) måste ju träna inför tävlingen som är på Söndag! Paul och Perre har ju fortfarande semester så dom åker nog ut vid lunch tror jag!
Nu ska jag lägga upp mina nya jeanse.. jag köpte dom kortaste dom hade och måste ändå lägga upp dom en halvmeter ;) det är inte lätt att vara 1,55,5! ha ha den där sista halvcentimetern är viktig... Nu ska jag packa inför i morgon!

ha en nice kväll!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se