Föräldramötet gick bra..

PUST! det va tok nervöst och jag kände inte för att berätta om mattematik direkt men när "mötet" var över och föräldrarna skulle fylla i blanketter och visas runt så släppte det! dom frågade en massa och man kunde prata lite mer avslappnat! så nu längtar jag efter barnen så det blir lite liv och rörelse.. :) I morgon ska mina arbetskamrater på hembesök så jag har avdelningen för mig själv.. Nice :)

Jag ska:
tvätta en matta vi ska ha till samlingen,
Stryka gardiner,
Hämta nycklar,
skriva dagsprogram,
möblera lekhallen....
och en massa annat.. får nog ösa på lite tror jag..


Glömde skriva träningsdagbok i går men jag trialade från kl 10.00- 15.30 så det får duga.. :)
Idag har jag kommit upp i 10305 steg.. måste bli bättre.. tänkte ta en långpromenad i morgon.. vill inte träna mer innan min nacke blivit bättre, nu har jag i allafall köpt ipren salva som jag hoppas ska hjälpa..



Sov så gott..

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se