då var det godnatt snart då!

Efter en väldigt god middag bestående av grillad kyckling, färskpotatis, vitlöksbröd, sallad och tzatsiki gick jag paul och my över rtill Ola och Sussie för att se den sista filmen vi hyrde i går.. Norrmalmtorgsdramat hette den.. ganska seg men man fick ju inblick i vad som hänt.. torkel spelade huvudpersonen och han blir man ju aldrig besviken av! :)
Vi skjutsade hem My och nu har jag tagit en duch..
Jag känner mig inte nervös alls inför mitt nya jobb,, konstigt! kanske bara för att det helt enkelt är något nytt, och något roligt! :D det ska bli skönt att komma in i rutiner igen i allafall.. Träna, få pengar och trava sakta mot snön och jul! Jag steg upp på vågen idag första gången på semestern och blev lite överraskad! jag hade bara gått upp 2 kg!!! ha ha trodde snarare att det skulle vara fem. så nu blir det inte allt för kämpigt att gå ner några :P Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv en stund! bloggar i morgon innan jag åker om jag hinner!

Sov så gott snyggingar!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se