American car show, Uppsala

i Går kom vi iväg till uppsala vid 10 tiden.. det var uppehåll där och senare på eftermiddagen kom solen fram också! Vi var i Parken några timmar och lyssnade på banden och tittade på bilar:













På väg till Uppsala rebels klubb för grillning..









Efter maten var det crusing i stan och vi åkte hem vid 12 tiden.. :) Trevlig dag!

Idag ska jag hjälpa vicky att hämta en bil i Huddinge som hon fått av sin mamma! Hon klarade körkortet i Fredags! :) Tord ska hjäpla paul att kolla på kopplingen på suzukin.. så får vi se vad vi hittar på i kväll.. Jag har städat upp lite här hemma.. skönt att ha det gjort innan veckan börjar!

PoK

Postat av: Mr. A

Skönt väder... många v8 cruisers..

2009-08-23 @ 17:45:14
Postat av: tess

Japp det va de :)

2009-08-24 @ 07:11:04
Postat av: Nattis

Men lilla gumman, vad har du gjort med bloggen? Haha, du får komma hit nån dag så jag kan hjälpa dig med den :) By the way, nu har jag också införskaffat mig en stegräknare ;)

Puss!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se